Treść artykułu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
,,Specjalisty ds. technicznych”.

1. Niezbędne kwalifikacje, kompetencje oraz doświadczenie zawodowe:

Wykształcenie:

  • wyższe, preferowane kierunki: Inżynieria Biomedyczna, elektronika medyczna, elektronika, mechatronika, automatyka i robotyka, aparatura elektroniczna oraz pokrewne,- 

Uprawnienia

  • uprawnienia energetyczne SEP grupa I do 1 kv do pracy na stanowisku eksploatacja w zakresie obsługi i konserwacji lub gotowość do ich wyrobienia przed podjęciem zatrudnienia,
  • uprawnienia energetyczne SEP grupa II do pracy z siecią instalacją, urządzeniami cieplnymi pow. 50kW. sprężarki, instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych lub gotowość do ich wyrobienia przed podjęciem zatrudnienia,
  • dodatkowym autem będzie znajomość elektronicznej aparatury medycznej (w tym urządzeń do diagnostyki obrazowej) oraz technicznej infrastruktury obiektów służby zdrowia,


Kompetencje

  • dokładność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność


2. Ogólny zakres obowiązków:

  • Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sprzętu medycznego i laboratoryjnego,
  • Obsługa zgłoszeń awarii i usterek w systemie szpitalnym HelpDesk,
  • Prowadzenie i kompletowanie korespondencji w zakresie sekcji aparatury medycznej,
  • Przygotowywanie wniosków i postępowań przetargowych (opisu przedmiotu zamówienia, ocena merytoryczna ofert) na usługi serwisowe aparatury medycznej, na zakup sprzętu i aparatury medycznej,
  • Nadzór nad realizacją umów serwisowych,
  • Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykorzystania aparatury medycznej,
  • Kontakt z firmami zewnętrznymi serwisującymi sprzęt i aparaturę medyczną, uzgadnianie terminów przyjazdu z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe i personelem medycznym szpitala,
  • Bieżące wprowadzanie kosztów wykonanych usług serwisowych- napraw oraz umów serwisowych na przeglądy do systemu zarządzania aparaturą medyczną,
  • Bieżąca analiza kosztów utrzymania sprzętu medycznego pod kątem opłacalności dalszej eksploatacji na podstawie zgłaszanych usterek oraz wykonanych napraw,
  • Badanie rynku usług medycznych oferowanych przez firmy zewnętrzne, w tym zbieranie ofert na naprawy sprzętu medycznego oraz zakup części/podzespołów w celu wyboru najkorzystniejszej oferty,
  • Monitorowanie terminów wykonywania przeglądów okresowych aparatury medycznej znajdującej się w okresie gwarancji,
  • Monitorowanie urządzeń wychodzących z okresu gwarancyjnego pod kątem przygotowania postępowania przetargowego (zbierania i analiza ofert wraz z zakresem czynności i wymianą części wchodzących w skład przeglądu zgodnie z wymaganiami producenta),
  • Rejestrowanie i monitorowanie sprzętu wysłanego do naprawy i odsyłanego po naprawach,
  • Rozeznanie rynku w zakresie nowych urządzeń, przygotowanie i weryfikacja opisów przedmiotu zamówienia dla nowego sprzętu i aparatury medycznej,
  • Wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i laboratoryjnego zgodnie z zaleceniami producentów i obowiązującymi przepisami za pomocą mierników specjalistycznych w zakresie posiadanych możliwości technicznych,
  • Zastępowanie kierownika działu technicznego.


3. Wymagane dokumenty :

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe, w tym staż pracy,
  • CV,
  • list motywacyjny,
  • inne dokumenty potwierdzające inne wymagania kwalifikacyjne,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.


4. Oferujemy:

  • pracę w systemie jednozmianowym, w skróconym wymiarze czasu pracy, tj. 7:35 od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 - 14:35,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze 6.000 zł brutto miesięcznie + dodatek funkcyjny,
  • szansę wzbogacenia doświadczeń zawodowych oraz rozszerzenia umiejętności praktycznych zgodnie z charakterystyką stanowiska oraz miejsca pracy,
  • wdrożenie w strukturę organizacji.


Dokumenty należy składać w Sekretariacie SPZOZ w Wolsztynie lub przesłać pocztą do dnia 24.05.2024 r. pod adresem:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie
ul. Wschowska 3, 64 – 200 Wolsztyn
z dopiskiem ,, Oferta pracy na stanowisko…….”


W celu uzyskania bliższych informacji - kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@spzozwolsztyn.pl
Osoba do kontaktu – Dyrektor – Karol Mońko,  tel. 68 347 73 55

Oświadczenie wymagane w CV lub liście motywacyjnym w następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika działu technicznego, ogłoszonego 25 kwietnia 2024 r.  i prowadzonego przez SPZOZ w Wolsztynie." "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez SPZOZ w Wolsztynie przez okres najbliższych 9 miesięcy."

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3 64-200 Wolsztyn.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem email: iod@spzozwolsztyn.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320), będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.); natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody która może zostać odwołana w dowolnym czasie. SPZOZ w Wolsztynie będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

  • Brak wyników